Christmas is over and now the main problem is NEW YEAR, what to dress?! But after that I needed to show you what Santa gave to me, besides all of those presents you saw on the previous post, yesterday I've received a lot more and one of them was this FABULOUS guide from my icon Lauren Conrad, she's amazing and she's my inspiration to almost everything, and the best? We have the same style, even without I know who she was, I was dressing like her and our way of thinking is very close. So this was an amazing present and I wanted to show you, Style by Lauren Conrad. I already read the whole book and I need to say this, if you love her it's  MUST! She's amazing, a lot of tips, fashion, how to organize your wardrobe and a lot more.

And you? What did you get this Christmas?

O Natal já passou e agora o problema principal é o que vestir no ANO NOVO! Mas antes disso precisava de vos mostrar o que o Pai Natal me trouxe para além de todos aqueles presentes que viram no post anterior, ontem recebi muitos mais e um deles foi este FANTÁSTICO guia da Lauren Conrad, é maravilhosa, uma grande inspiração para mim em quase tudo o que faço e o melhor? Temos um estilo semelhante, mesmo antes de saber quem era já me vestia como ela e a nossa maneira de pensar é muito parecida. Por isso foi um óptimo presente e queria mesmo mostrar-vos, Style por Lauren Conrad. Já li o livro quase todo e tenho de vos dizer, se gostam muuuuito dela é um MUST! Ela é maravilhosa, dá imensos conselhos, moda, como organizar o armário e muito mais.


E vocês? O que receberam no Natal?

jo