"It's really hard to walk in a single woman's shoes - 
that's why you sometimes need really special shoes!"
SexAndTheCity

While I was searching for the BF present last minute, because the present I wanted to give him is sold 
out I've found this shoes and I really couldn't resist them. They're totally adorable, and as I've done a extreme makeover on my "shoe closet", about 11 pairs of shoes were OUT and still I don't have enough space to the current ones, I needed this babies on my closet. They're brown which is the color I wear the most and looks perfect with some jeans or a cute skirt. I can't get enough of shoes and oxfords like this, are to die for. I've found them on a store that I don't use to go very often, Bershka but the shoes were on the window and I decided to enter and take a look at them, and the minute I've tried them, a new love has born.

Enquanto procurava pelo presente de última hora para o meu namorado, tendo em conta que o que lhe queria dar estava esgotado, encontrei estes sapatos MARAVILHOSOS e não consegui resistir. São super queridos e, visto que fiz uma GIGANTE make over no meu "shoe closet", cerca de 11 sapatos ficaram de fora e mesmo assim não tenho espaço para os actuais, precisava destes no meu armário visto que estou completamente apaixonada por eles embora toda a gente os use agora, o que não é algo que goste muito, mas não tem mal porque estes sapatos falam por si. São castanhos que é uma das cores que mais uso e ficam perfeitos com uns jeans ou uma saia. Não me farto de sapatos e oxfords como estes, são de morrer. Encontrei-os numa loja que não costumo ir, Bershka mas vi-os na montra e decidi entrar para dar uma espreitadela e no momento em que os calcei, nasceu uma nova paixão.

jo