Yesterday I felt SO happy when I received a tweet by the Hypeed Magazine telling me that I'm spotted on the Velvet Underground issue! Of course I'm not at the top of the positions, but who cares? I've been spotted and I felt so happy for it! 

I also said on facebook that I've been very busy this last couple of weeks and I wanted to thank to each one of you for being by my side and for supporting me this days, college took all of my time and I didn't have a lot to spend here, but the views this last couple of weeks were HUGE, about 4500 per week which is SO amazing that you can't even imagine what that really means to me, so A BIG thank you!

I have a HUGE surprise for you, a giveaway is coming soon and I bet you'll LOVE IT! So, as I know that you don't like to wait, I'll give some clues to you during this week, so stay tunned, it can be here, on facebook or twitter, are you going to miss it?

//

Ontem recebi um tweet da revista hypeed a dizer que estava presente na edição Velvet Underground e fiquei super contente! Claro que não estou nas primeiras posições, mas o que é que isso importa realmente? Fui seleccionada e fiquei super contente por isso!

Nas últimas duas semanas andei feita louca e queria agradecer a todos vocês por terem estado do meu lado e por me apoiarem nestes dias, a faculdade tomou uma grande parte do meu tempo e não fiquei com muito para gastá-lo aqui, mas as visitas nos últimos tempos têm sido IMENSAS, cerca de 4500 por semana o que é MARAVILHOSO, fico mesmo feliz que não conseguem imaginar, um ENORME obrigada!

Tenho uma surpresa ENORME para vocês, um giveaway está prestes a chegar e eu aposto que vão AMAR! E, como sei que não gostam de esperar, vou dar algumas pistas até à data do mesmo, por isso não percam porque pode ser aqui no blog como no facebook ou no twitter, vão mesmo perder esta oportunidade?


jo