Me and sales, sales and me, Sephora and me, me and Sephora! After my fever for the red lipsticks, I decided to buy a pink one at Sephora and the moment I saw this lipsticks on sales (2€ each) I decided to bring this precious color with me. Altough it's too strong if you apply it right on your lips, if you apply the lipstick with your finger or a brush it looks TOTALLY cute and delicious.


Eu e os saldos, os saldos e eu, a Sephora e eu, eu e a Sephora! Depois da minha febre pelos batons vermelhos, decidi comprar um batom rosa na Sephora e no momento em que me apercebi que esta preciosidade estava em saldos, trouxe-o para casa comigo (2€ cada batom). Embora a cor seja super forte se o aplicarem directamente noslábios, tentem aplicar com o dedo ou com um pincel, fica super querido e delicioso.