It's Sunday already, I hate sundays and I have a LOT of things to do this week, I need to write a script for wednesday for college and I also need to work for my new project that I bet you'll love and I'll talk about it later, and Lisbon Fashion Week is almost here and I need to get ready, a really excited project is coming with LFW! So I'm really tired, I've been to the gym and I've been working out like crazy, I want to achieve the Victoria's Secret models for Summer, so I need to work REALLY hard on it. How was your Saturday?

So, I've been completely addicted to Mila Kunis! Of course I won't forget my all time obsession Lauren Conrad but this girl is becoming my second obsession! She's so simple and so incredible gorgeous, I hate that, look at her, she's P-E-R-F-E-C-T with a simple pair of jeans and a tank top with some cute lace detail on the shoulders! I made a "get the look" if you want to feel inspired, I already am and this is going to be my week inspiration, what's yours?

P.S.: It seems like the cold is returning this week

Já é Domingo, nem acredito, o dia da semana que mais odeio chegou e tenho tanta coisa para fazer, tenho de escrever um argumento para entregar quarta-feira na faculdade, tenho ainda de trabalhar no meu novo projecto que está prestes a rebentar do qual vou falar mais tarde e aposto que vão adorar e ainda, o grande evento de moda em Lisboa está a chegar - ModaLisboa e preciso de me preparar até porque vem aí um projecto super interessante para o evento! Tenho andado super cansada, ando a "ginasticar" imenso até porque o verão está aí e quero ter um corpo tipo Victoria's Secret por isso ainda falta tonificar e trabalhar muitas áreas. Como foi o vosso sábado?

Tenho andado completamente viciada na Mila Kunis! Claro que não me esqueço da minha all time Lauren Conrad mas a Mila está a tornar-se na minha segunda obsessão - simples e incrivelmente BONITA, odeio-a por isso! Vejam como está P-E-R-F-E-I-T-A com uns jeans e com uma sweater super simples com um detalhe nos ombros! Fiz este "get the look" para se inspirarem, eu já estou bastante e esta é sem dúvida a inspiração da semana. Qual é a vossa?

P.S.: Parece que o frio vai voltar!