Last week I launched this "weekly" post tag. Here are some pictures of my weekend! I had a really full weekend, besides music, some films, working for college and for my outside college works, the blog, I had some time to play with my Diana+F, I went out to dinner wore those amazing shoes that I bought some years ago, went to the gym, went for a walk with my brother in Cascais, read the "O" Magazine that I really love to read and did a lot more stuff, drawing and paiting for my college work that I need to deliver tomorrow! How was your weekend?

Na semana passada lancei este desafio, o meu fim-de-semana em detalhes e ficam aqui algumas fotografias do meu fim-de-semana, que foi bastante atarefado entre música e filmes, trabalhos para a faculdade e para fora da faculdade, tive algum tempo para brincar com a minha Diana+F, fui jantar fora com os meus sapatos pretos que comprei há uns tempos, fui ao ginásio e andei a passear por Cascais com o meu irmão, tive tempo para ler a revista "O" que adoro mesmo ler e muitas mais coisas, entre desenhar e pintar para o meu trabalho da faculdade que preciso de entregar amanhã. Como foi o vosso fim-de-semana?