What's the most amazing during summer? I must confess that I LOVE the way I look, the tan and the gold skin is the most exciting thing about the summer, okay I can't forget the fun in the sun with friends and family but you need to agree you with me that you look better during summer than winter right? And now, I've found this AMAZING product the Avon Arabian Glow that gives you that summer look even during winter! It's a really healthy tan and looks gorgeous on the skin, really soft nothing that heavy! PERFECT! You should really try it, I'm so happy with it!


Qual é a coisa mais excitante do Verão? Devo confessar que é a maneira como estamos, o bronzeado dá-nos um ar muito mais saudável do que a cor transparente do Inverno, o bronzeado dourado é sem dúvida uma das coisas mais empolgantes do Verão, claro que não me posso esquecer que Verão não seria Verão sem os amigos, a praia e a família, no entanto têm de confessar comigo que ficamos muito mais bonitas do Verão e eu descobri um produto da Avon que nos dá esse look durante todo o ano, chamam-se Avon Arabian Glow e dá-nos mesmo um cheirinho a Verão, é um bronzer super suave que se aplica na pele como se fosse um blush e dá-nos uma camada super fina! PERFEITO! Deviam mesmo experimentá-lo, estou super contente com o produto!