2010 was a great year to me, a lot of things happened and I'm really happy for that. I decided to review my year in fashion, in accessories and special things to me that I have bought and won during 2010 and here are some of them. I couldn't be more happier with the year that is already gone because 2010 is the year of sketchbook six and the blog growed so fast, people give me daily compliments and say nivce words to me every single day about the blog and I couldn't be more happier to meet every single of my readers, I also went to Dominican Republic, had a great New Year's with my friends and BF, had a HUGE summer and I've been with the best people in the whole world, my friends. I also went to Lisbon Fashion Week, Fashion Awards and was invited to a few projects in fashion business as HitMag and "You can run but You can't hide"

2011 can you please please be better? 2011 is going to be filled with some trips, an Easter at Vienna, Austria, a Summer course in London for a photography fashion course (if I'll be good), and a trip to Paris with my BF and HUGE friends

2010 foi um grande ano para mim, aconteceram imensas coisas e estou feliz por isso. Decidi rever todo o ano que passou em acessórios e moda, coisas especiais para mim que comprei e ganhei em 2010 e aqui ficam algumas delas. Não posso estar mais feliz, além do mais 2010 é o ano do nascimento aqui do blog e estou super contente de como cresceu e de como as pessoas aderiram tão bem aos meus posts diários, foi um ano excelente, fui passar o verão à Republica Dominicana, tive uma grande passagem de ano com o meu namorado, um verão excelente com as melhores pessoas do mundo, os meus amigos. Ainda fui a ModaLisboa, Fashion Awards e convidada para alguns projectos no mundo da moda como HitMag e "Podes fugir mas não te podes esconder". 

2011 podes ser melhor por favor? 2011 reserva-me uma Páscoa passada em Viena de Áustria, uma ida a Londres em Julho para um curso de fotografia de moda (se me portar bem), e ainda se tudo correr bem uma viagem a Paris com o namorado e com grandes amigos

jo