Christmas is almost here and it's a very special time of the year for all of us, the family is together, it's cold outside and you're around the christmas tree opening presents and having a lot of fun. This is christmas to me, a family night around the best people in the whole world, family and I usually get a little dressed up for this time os the year, so I decided to make a post about some christmas looks for some particular styles, romantic, rocky girl, vintage, classy, alternative and so on. 

If you're IN LOVE with the last look, you can find a dress like that at Primark, I'm thinking about buying it for my christmas night, what do you think?  Between all of the looks, I think it's my favourite: pearls? check, soft pink? check, lace? check, white? check, flowers? check.

What's your look for this christmas?

O Natal está quase quase a chegar e é uma época muito especial, as famílias reúnem-se, está frio lá fora e estão todos de volta da árvore de Natal a abrir presentes e a divertirem-se imenso. É uma noite em família mais do que tudo, com as melhores pessoas do mundo e normalmente arranjo-me sempre mais um bocadinho do que o normal nesta altura do ano e por isso decidi fazer um post com vários looks para diferentes estilos em particular. 

E se já se estão a derreter com o vestido do último look, podem encontrar um IGUALZINHO na Primark, estou a pensar comprá-lo para mim o que acham? Acho que de todos os looks, o último é mesmo o meu preferido: pérolas? check, rosa claro? check, renda? check, branco? check, flores? check.

Qual é o vosso look para este Natal?

jo