Girls, LET'S RUN to a MAC store RIGHT NOW, the new Viva Glam II collection by Lady Gaga arrived and I'm LOVING the new lisptick and lipglass! It's really soft and nothing crazy like coral lips, or bright pinks, is this amazing color that makes your lips really delicious and soft, and I'm dying REALLY to get this beauty. After the bright pink by Gaga, that I love with all of my heart, it's time to wear something more neutral like this lipstick! You know what? It's friday and I deserve to go shopping this precious, guess who's going to a MAC store today? ME ME ME!!

Meninas toca a correr para uma loja MAC já! A nova colecção Viva Glam II da Lady Gaga chegou e eu estou a AMAR o novo batom e lipgloss! É super suave, nada de cores vivas como os batons corais que, como é moda, todas já têm e "gostam imenso" e esta é de facto uma cor neutra e deliciosa que dá outro toque aos nossos lábios e estou LOUCA por conseguir ter um batom destes. Depois do rosa super claro da Viva Glam by Lady Gaga que eu AMO do fundo do coração chegou a hora de adquirir esta preciosidade neutra! Sabem que mais? É sexta-feira e mereço ir às compras adquirir este tesouro, adivinhem quem vai a uma loja MAC? EU EU EU!!