SPOTTED: Louboutin at Lisbon Fashion Week! Every woman is completely obsessed with Louboutin and the moment I spotted the red sole I was like "OMG OMG LOUBOUTIN RIGHT IN FRONT OF ME, SOMEONE PINCH ME PLEASE" and I decided to take some pictures to show you this little treasures! And I made a decision, I'm going to buy some Louboutins shoes with my firsts incomes, I'm sorry but I need to have them! Aren't they GORGEOUS?!


AVISTADOS: Louboutin na ModaLisboa! Todas as mulheres são loucas por Louboutin certo? Tendo isto em conta, no momento em que os vi FIQUEI LOUCA "OH MEU DEUS OH MEU DEUS LOUBOUTIN MESMO DEBAIXO DOS MEUS OLHOS, ALGUÉM QUE ME BELISQUE JÁ!" e por isso decidi tirar algumas fotografias, discretamente, aos sapatos mais badalados de sempre. E com isto decidi que com os meus primeiros ordenados tenho de comprar uns, desculpem mas preciso mesmo de ter estes bebés no meu armário. Não são lindos?