Yesterday I received a really cool package from Westrags that's an amazing online store where you can find amazing stuff, from bags, shoes, dresses, tops and pants you should check their website and explore the most amazing garments they sell online there! I received this red dress, which I'm completely IN LOVE with! I have a wedding in two weeks and I was searching for the perfect dress to the wedding, and Westrags really solved my problem! It's super confortable, the fabric is awesome and has an amazing shape, I love the color it's not a brigh red, it's a really beautiful one that will look perfect with some black clutch and some black shoes. I don't know what I'm going to do with my hair, but it needs to be something like an updo because I need to show the amazing neckline of the dress right? 

Check Westrag's website and you'll find AMAZING stuff, trust me that you won't regret!

Ontem recebi uma encomenda LINDA da Westrags, que para quem não sabe é uma loja online onde encontramos coisas maravilhosas, desde malas, sapatos, vestidos, tops e calças, para quem não conhece deveria mesmo dar uma olhada no website deles e exploras as inúmeras peças lindas que têm por lá! Recebi este vestido pelo qual estou completamente apaixonada, é diferente dos outros que tenho e além do mais como tenho um casamento daqui a duas semanas já estava a entrar em paranóia sem nada para vestir e a Westrags foi a minha salvação. É super confortavel, o tecido é óptimo e tem uma forma excelente adoro como me fica no corpo, é super feminino e clássico ao mesmo tempo, adoro a cor dele, não é um vermelho muito vivo, fica lindo com sapatos e uma clutch preta, ainda não sei bem o que fazer ao cabelo mas terá de ser um apanhado qualquer para mostrar a gola linda do vestido, sugestões aceitam-se meninas! 

Visitem o site da Westrag's e vão encontrar coisas lindas mesmo, acreditem em mim que não se vão arrepender.