I must confess that I'm already crying at this moment, as you know Paris is Paris and France will be always France, but to me they're so much more than a beatiful city and a wonderful country, I'm related to the country, grew up there for a while and frankly I'm really proud of that, the people I me, the whole summers I spent wlaking around La Croisette (Cannes), Monaco, Nice, Grace and a lot more places, the things I saw and what I learned (and that's awesome, because honestly Portuguese culture can be very beautiful, but it's not a big deal to me, it doesn't say anything to me or almost anything). With this I bring you the dream store that Carolina Herrera opened in Paris, a dream to every single woman, from the decor to the filling, the colors, the location. It's a MUST visit place the next time I fly to Paris, to my beloved city. Delight yourself with these wonderful photographs of the store, the colors, the collection, well with everyting because after all Carolina Herrera is Carolina Herrera and of course, Paris is Paris!


Confesso que já estou a chorar, como sabem Paris é sempre Paris, França é sempre França para mim, é muito mais do que uma cidade bonita e que um país maravilhoso, sempre estive relacionada com o país, cresci muito tempo lá e sinceramente é das coisas das quais me orgulho, das pessoas que conheci, dos verões que lá passei a passear pela Croisette (Cannes), Monaco, Nice, Grace e muitos mais locais, das coisas que vi, e sobretudo da cultura que assimilei (e ainda bem porque sinceramente a cultura portuguesa pode ser muito bonita, mas a mim não me diz quase nada.) Com isto, trago-vos a nova loja da Carolina Herrera em Paris, um verdadeiro sonho para qualquer mulher, desde a decoração ao recheio, às cores, ao local. É sem dúvida uma das lojas a visitar na minha próxima visita ao meu querido país europeu. Deliciem-se com estas fotografias maravilhosas da loja, com as cores, com a colecção, enfim.. com tudo porque afinal de contas Carolina Herrera é Carolina Herrera e bem, Paris, é Paris!