One more nail polish, one more color to try on! The moment I saw it I really fell in love with the color, actually my BF found this color and said "Actually this is a pretty color", I was like "OMG you really know me, it's so cute". We went to Claire's to search for some matte nail polishes and besides them, I bought this one for 2,95€ and has this amazing pigment and I bet is going to be awesome on my nails and it's going to be this Spring hit color! 

Mais um verniz, mais uma cor a experimentar nas unhas! Quando o vi apaixonei-me pela cor, na realidade o meu namorado é que o encontrou e disse-me "Olha, este é muito giro" e eu fiquei mesmo louca porque de facto ele conhece-me mesmo bem. Fomos à Claire's à procura dos vernizes mate e para além deles, trouxe este para casa por 2.95€, tem uma cor linda e aposto que vai ficar super giro nas unhas, já para não falar que vai ser uma cor a usar bastante esta Primavera