There's no one in this world like him, his my father and he's the best I could ask. He's fun, gentle and he always take care of me. He's my bestfriend, and I couldn't be more proud of him as my father and the best of all? He's not like the other fathers, he is CRAZY about the USA, addicted to photography and jazz, wears all star converse, he goes to summer festivals, he's all into gadgets like iPad and he LOVES movies from TimBurton. 

He's my dad, he's the love of my life and I can't stop loving him, each day I love him more and more. His bright eyes and the good mood are always with him. Everytime he's sad, I'm sad too and I can't get better without him. When I was a little girl he read me Sesame Street stories, Princess stories and he used to sleep with me when I was sick or with pain, he's the best dad I could ever ask and I'm so glad that he's with me, and I hope he will be for a very long time, because I'm nothing without him. Thank you daddy for making me happy and for teaching me how wonderful life can be by your side, thank you for loving me forever. Yes, I'm a daddy's little girl, and I'm PROUD of it.

So yesterday night we had a HUGE party here at home with a lot of friends and family, because Daddy turned 50 and Mummy 45 a few weeks ago, so we threw a party here. We had a lot of fun, and my make up was inspired by the 50's and the icon Christina Aguilera. Are you excited to see some pictures? Stay tunned


Não há ninguém neste mundo como ele, é o meu pai e é o melhor que podia ter. É divertido, calmo e toma sempre conta de mim. É o meu melhor amigo e não podia estar mais orgulhosa de o ter como pai e o melhor de tudo? Não é um pai convencional, é louco pelos Estados Unidos, viciado em fotografia e jazz, usa all star, vai a festivais de verão e é todo ligado a gadgets como o iPad e adora filmes do TimBurton.

Cada dia o amo mais e mais, os olhos claros dele e o seu sorriso estão sempre presentes e cada vez que ele está triste, parte-me o coração e não consigo melhorar sem ele. Quando era pequenina lia-me histórias da Rua Sésamo, histórias de princesas e costumava dormir comigo quando estava doente ou quando tinha dores de crescimento, é o melhor pai que alguma vez poderia pedir e estou muito grata por tê-lo comigo e espero tê-lo por muito mais tempo porque não sou nada sem ele. Obrigada papá por me fazeres feliz, por ensinares como a vida é maravilhosa contigo, obrigada por me amares para sempre. Sim, sou a menina do papá e orgulho-me disso.

Ontem à noite demos uma festa ENORME cá em casa com imensos amigos e família tambem, porque o meu pai fez 50 anos e a minha mãe 45 há umas semanas e por isso decidimos fazer uma grande festa. Divertimo-nos imenso e a minha maquilhagem foi inspirada nos anos 50 e no ícone mundial Christina Aguilera. Curiosos para ver algumas fotos? Não percam

jo