Since I started to lose weight, my body changed a lot, I'm wearing two sizes below. I have a lot of tops that are a little big on me but I can wear them, but jeans are IMPOSSIBLE, they're really HUGE on me and I look like a floating woman with them, so I have almost 10 pair of jeans that I can't wear anymore and in order to that I bought this amazing high waisted jeans last friday. I'm LOVING how my body looks when I use them, they're amazing and have a gorgeous fit. They're from Primark, 19€

Desde que comecei a perder peso, o meu corpo mudou imenso, estou a usar dois números abaixo daquilo que usava em Julho. Tenho imensas partes de cima que estão grandes mas que mesmo assim ainda as consigo usar, mas as calças de ganga são impossiveis, estão ENORMES em mim, por isso tenho cerca de 10 pares de jeans que não posso usar e decidi comprar estas calças de cintura subida na sexta-feira. ADORO como o meu corpo fica quando as uso, são lindas e têm um corte lindo. São da Primark e custaram 19€

jo