I've been tweeting about this for a few days and I was really excited when my BF told me that had something to me from Laduree - one of my favourite places on earth. My BF's brother went to Paris and my BF asked him to buy some macarons at Laduree, and he gave the adorable box to me to keep my earrings on my vanity. I know it's just a piece of paper, but it's really adorable and makes your vanity looking so much better and adorable. So today's Sunday and I hate Sundays, I'm going to have a really hard week, things aren't really well and it's going to be very hard, but in the other hand I'm starting my internship tomorrow at Creative Academy and I'm very excited about it. Happy Sunday everyone.

Já tenho falado sobre isto no twitter há uns tempos e fiquei super ansiosa quando o meu namorado me disse que tinha algo da Laduree para mim - um dos meus sitios preferidos à face da terra. O irmão do meu namorado foi a Paris, e o meu namorado pediu-lhe para trazer uns macarons da Laduree e deu-me a caixa para eu guardar os meus brincos soltos no meu toucador. Sei que é só uma caixa de cartão, mas é completamente adoravel e é uma ideia super querida para guardar este tipo de coisas. Parece que o Domingo chegou e eu odeio Domingos, vou ter uma semana muito complicada, as coisas não andam muito fáceis e vai ser muuito complicado, no entanto começo amanhã o meu estágio na Creative Academy e estou super entusiasmada. Tenham um óptimo Domingo!