After the H&M beauty collection, it's time to mention my adorable Topshop, I'm completely addicted to the brand! "What a wonderful world" is this? If we want or need to blame someone, please let's blame the egipcians, they are the main responsibles for the makeup world, when they started to paint the faces with plant pigments, damn Cleopatra (a fabulous character and fashion icon that I really love)! Besides the clothing line by Topshop, now the beauty line it's all over me, what is this? The beauty products are amazing with adorable packages, irresistible colors and affordable prices that makes Topshop going rich! What a feeling, this can't be like this girls, I'll be poor in a second!


Depois da colecção da H&M de maquilhagem e produtos de beleza, chegou a vez de me render à minha eterna Topshop, é sem dúvida alguma uma perdição! Que mundo fantástico é este que nos meteram? A culpa é dos Egípcios que se começaram a pintar com pigmentos de plantas, se temos de culpar alguém, que sejam eles, maldita Cleópatra (uma personagem e um ícone de estilo sem dúvida alguma que eu gosto tanto). Para além de ser viciada em Topshop, nas colecções de roupa, agora vieram tocar no meu outro ponto fraco, produtos de beleza, as embalagens são deliciosas, as cores são irresistiveis e os preços fazem com que a Topshop enriqueça! Que perdição, não pode ser meninas, não podemos continuar assim!